Skip to main content

Časté otázky

MÁŠ EŠTE OTÁZKY KU KARTE VÝHOD myKiK ?

Aby si sa stal súčasťou karty výhod myKiK využi tieto možnosti:

Registrácia v predajni:
V každej našej predani pri pokladni nájdeš tablet, prostredníctvom ktorého sa môžeš kedykoľvek registrovať do nášho programu. Všetko, čo od Teba potrebujeme sú meno, e-mailová adresa a podpis - už si tam !
Ak nám dovolíš kontaktovať Ťa prostredníctvom e-mailu, ostaneš stále v obraze a obdržíš exkluzívne ponuky iba pre Teba.

Registrácia cez aplikáciu myKiK Stiahni si aplikáciu myKiK a zaregistruj sa do programu karty výhod myKiK.

Nie, môžeš si ako alternatívu do Tvojho telefónu stiahnuť aplikáciu a v nej aktivovať kartu výhod, ktorú potom bez problémov v každej predajni pri pokladni naskenuješ. Digitálnu kartu výhod môžeš tu stiahnuť.

Áno, radi Ti k Tvojej digitálnej karte výhod vystavíme aj klasickú kartu. Jednoducho sa ohlás pri ďalšej návšteve u niektorého z našich zamestnancov. Po zadaní čísla Tvojej karty výhod alebo osobných údajov obdržíš priamo na predajni  klasickú kartu výhod, ktorú môžeš ihneď využívať.

Áno obe karty sú prepojené, tak aby si mohol obe karty využívať. Nákupy sa počítajú na karte a v aplikácii. Upozorňujeme, že sa v aplikácii musíš znova registrovať a zadať rovnaké prihlasovacie údaje ako pri registrácii pri pokladni.

Aktuálny prehľad Tvojich nákupov môžeš kedykoľvek vidieť v aplikácii myKiK.  Tam uvidíš, koľko nákupov Ti ešte chýba, aby si mohol využiť vernostné výhody.

Odo dňa registrácie platia všetky nákupy, takže môžeš nakupovať aj viac ako dva roky a nákupy sa Ti započítavajú. O Tvoje vernostné výhody neprídeš.

Naším cieľom je ponúknuť Ti špeciálny a individuálny zážitok z nakupovania s myKiK. Preto sa snažíme prispôsobiť výhody Tvojim osobným záujmom a preferenciám. Môže sa stať, že jednotlivé akcie sa líšia.

Pokiaľ si súhlasil so  zasielaním osobných ponúk e-mailom, budeš od nás v pravidelných intervaloch dostávať kupóny s exkluzívnymi ponukami len pre Teba. Pokiaľ si nám súhlas neudelil, ale rád by si osobné ponuky dostával, môžeš tak urobiť kedykoľvek, taktiež môžeš kedykoľvek Tvoj súhlas zrušiť. V pravidelných intervaloch a pri určitých príležitostiach získaš rôzne zľavy, ktoré môžeš uplatniť pri ďalšom nákupe.

Tvoje kupóny môžeš uplatniť pri ďalšom nákupe v ktorejkoľvek predajni. V predajni ukážeš kupón - klasický alebo digitálny - niektorému z našich zamestnancov a ten sa postará o uplatnenie zľavy. Vezmi, prosím, na vedomie podmienky a obdobie pre uplatnenie kupónu.

Časové obdobie akcií a kupónov s nimi súvisiacich sa môžu líšiť. Časové obdobie pre uplatnenie kupónu nájdeš:

- na kupóne
- v sprievodnom liste

Tvoju vernostnú výhodu po 5. nákupe na jeden produkt podľa Tvojho výberu môžeš uplatniť do 8 týždňov. Platí iba jeden nákup za deň.

Keď už nechceš byť súčasťou nášho programu, máš rôzne možnosti ako sa odhlásiť. 

E-mailom:
Pošli nám e-mail  na kontakt-sk@kik-textilien.com,  uveď svoje meno a priezvisko (optimálne aj dátum narodenia) a číslo karty výhod.

Poštou:
na Adresu: 
KiK textil a Non-Food spol. s.r.o.
Panenská 6
811 03 Bratislava.


Keďže sa chceme stále zlepšovať, bude nás tešiť, ak nám uvedieš dôvod Tvojho odhlásenia sa z programu výhod.

Ihneď ako nás informuješ, budú Tvoje osobné údaje z nášho systému vymazané. Ďalšie informácie k téme zásady o ochrane osobných údajov nájdeš tu → 
Tvoje nákupy sa už nebudú počítať a taktiež už od nás nedostaneš žiadnu ponuku.

Zájdi na ktorúkoľvek z našich predajní. Naši zamestnanci Ti radi pomôžu s vystavením novej karty. Môžeš taktiež samozrejme využívať kedykoľvek Tvoju digitálnu kartu výhod, keď tá plastová je poškodená alebo sa stratila. Ešte nemáš Tvoju digitálnu kartu výhod ? 

Tu si môžeš stiahnuť aplikáciu myKiK

Ochrana Tvojich osobných údajov je pre nás samozrejme veľmi dôležitá. Detailné informácie k téme zásady ochrany osobných údajov nájdeš tu

Podmienky účasti programu karty výhod myKiK nájdeš tu

Podmienky účasti programu karty výhod myKiK môžeš získať aj v papierovej forme v ktorejkoľvek z našich predajní.

Náš zákaznícky servis vám rád pomôže so všetkými záležitosťami týkajúcimi sa nášho programu výhodných kariet. Môžete nás kontaktovať telefonicky na čísle + 420 272 089 700, e-mailom na adrese kontakt-sk@kik-textilien.com alebo prostredníctvom kontaktného formulára

Kartu výhod myKiK môžeš využiť v našich predajniach (najbližšiu predajňu nájdeš tu). Ukáž svoju  kartu výhod pri každom nákupe na pokladni.

Svoje osobné údaje môžeš aktualizovať v aplikácii myKiK. Po prihlásení v záložke "Moje údaje" môžeš svoje údaje kedykoľvek kontrolovať, zmeniť alebo nahradiť.

Ak nie je možné kupón uplatniť, môže to mať rôzne dôvody:

  • platnosť kupónu vypršala
  • kupón bol už uplatnený
  • kupón nie je možné uplatniť na vybraný produkt
  • neboli splnené požiadavky na uplatnenie kupónu (napr. minimálna hodnota nákupu, minimálny počet nákupov nebol dosiahnutý)

Zober, prosím, na vedomie aktuálne platné podmienky. Tie nájdeš priamo na svojom kupóne alebo v sprievodnom liste.

Áno, na jeden nákup môžeš uplatniť viac kupónov.

Kupón je možný uplatniť iba raz. Pokiaľ si si kúpil viac produktov a iba nejakú časť z toho vraciaš, vrátime Ti odpovedajúcu výšku zľavy.

Ak si už dostal výhodu za vernosť, môžeš ju využiť - bez ohľadu na to, že si predchádzajúci nákup vrátil.

Keď si ešte v "móde zbierania" a vrátiš celý nákup, bude tento vrátený nákup z histórie vymazaný.

Pokiaľ vrátiš iba časť nákupu, nákup sa bude aj naďalej počítať do tvojej  výhody za vernosť.

Ak nedostávaš náš newsletter, môže to mať rôzne príčiny:

Nie si prihlásený pre odber newsletteru. Ak chceš od nás dostávať digitálne informácie, jednoducho zadaj Tvoju e-mailovú adresu tu.

Pri registrácii bola zadaná nesprávna e-mailová adresa. Skontroluj správnosť a uprav e-mailovú adresu podľa potreby v Tvojom zákazníckom účte. 

Pravdepodobne náš newsletter skončil  v Tvojom e-maile ako spam. Pozri do záložky spam a presuň e-mail do záložky doručené. 

Tvoja pošta je pravdepodobne plná a newsletter nemohol byť priradený. V tomto prípade si vyprázdni schránku v pošte.

V prípade, že vlastníš kartu výhod v čase nákupu, môžeš nákup samozrejme do 7 dní  dodatočne na konto nahrať. Pošli e-mailom kópiu účtenky (kontakt-sk@kik-textilien.com), Tvoje meno (optimálne dátum narodenia) a číslo karty výhod. Nákup Ti následne bude na účet pripísaný. 

Odporúčame Ti našu mobilnú aplikáciu myKiK a v nej dostupnú digitálnu kartu výhod - tak budeš mať kartu výhod vždy pri sebe.

Všetky produkty, ktoré sú zakúpené s kartou výhod, môžeš podľa platných podmienok pre výmenu vymeniť aj bez účtenky. Stačí, ak predložíš kartu výhod pri pokladni.

Prosím skontroluj Tvoj zákaznícky účet, či je e-mailová adresa správna. Aby sme Ti mohli poslať narodeninový poukaz skontroluj, či si uviedol dátum narodenia a či si zvolil povolenie na zasielanie ponúk. V prípade, že je všetko tak ako má byť, kontaktuj nás cez e-mail kontakt-sk@kik-textilien.com alebo vyplň kontaktný formulár

Nie, karta výhod myKiK je osobná a neprenosná. V prípade, že by člen rodiny alebo priateľ chcel používať kartu výhod myKiK , môže sa zdarma zaregistrovať v ktorejkoľvek z našich predajní. Alternatívou môže byť aj digitálna aplikácia myKiK , ktorú si môže stiahnuť tu

Nie, karta výhod myKiK je platná iba v Slovenskej republike.

Tu sa môžeš prihlásiť pre odber newsletteru.

Ak už newsletter nechceš dostávať, klikni na link "newsletter zrušiť odber", nájdeš ho na konci každého newsletteru. Tvoja e-mailová adresa bude zo zoznamu vymazaná a nedostaneš od nás už žiadnu digitálnu poštu.

Ak si nám dal súhlas so zasielaním osobných ponúk e-mailom, dostaneš od nás v pravidelných intervaloch informácie a kupóny s exkluzívnymi ponukami iba pre Teba. Ak si nám súhlas nedal, ale rád by si dostával od nás ponuky, môžeš kedykoľvek súhlas dať a samozrejme ho aj kedykoľvek zrušiť.

Ak si nenamietal, že Ťa môžeme kontaktovať aj prostredníctvom pošty, obdržíš informácie a kupóny poštou.

Kupóny dostaneš v pravidelných intervaloch a k určitým príležitostiam (napr. narodeniny, ak si zadal dátum), ktoré môžeš uplatniť ihneď pri ďalšom nákupe. 

Keď bude naplánovaná nejaká súťaž alebo hra, budeme Ťa kontaktovať cez e-mail, sociálne siete alebo iné kanály. Preto sa vyplatí čas od času sledovať naše internetové stránky a Tvoju poštu v e-maily.

Karta výhod myKiK je zdarma a bez žiadnych ďalších poplatkov.

Produkty sú v predajni označené a menia sa každý mesiac.

Naši zamestnanci Ti v predajni ochotne poradia. Pod číslom Tvojej karty výhod Ti radi rezervujeme 5. produktov na jeden deň.

Chceme našim zákazníčkam a zákazníkom ponúknuť najlepší servis. To dokážeme najlepšie vtedy, keď sme si istí, že produkty sú skutočne rezevované pre teba a nie je potrebné pýtať sa na dodatočné osobné údaje.

Rezervované produkty nie sú jediná prednosť karty výhod. Po každom 5. nákupe získaš 20% zľavu na jeden produkt podľa Tvojho výberu, pravidelné ponuky iba pre Teba, výmenu bez účtenky a oveľa viac.